ניסיונות תאורה לאלמנט כניסה לראשל״צ
במודל הפסל שהוגש לתחרות דלקה נורת LED ירוקה/כחולה/אדומה. הרעיון היה להציג אופציות תאורה ולא תאורה מתלחפת. הגוון המועדף עלי היה הירוק, המתקשר לרעיון האמנותי
במודל הפסל שהוגש לתחרות דלקה נורת LED ירוקה/כחולה/אדומה. הרעיון היה להציג אופציות תאורה ולא תאורה מתלחפת. הגוון המועדף עלי היה הירוק, המתקשר לרעיון האמנותי
בבסיס תכנון החוויה האדריכלית “יד ניצחון לדויד”, ניצבת תזה של העברת המבקר תהליך תפיסתי, נפשי וערכי. המבקר באתר אינו צופה פסיבי כי אם שותף פעיל בהגשמת החוויה האדריכלית
ב-1889, בחגיגות המאה למהפכה הצרפתית, הושלמה בנייתו של מגדל פלדה שהיה למוקד היריד העולמי בפריס. למלאכת תכנון ועיצוב המגדל הוזמן המהנדס גוסטב אייפל
עיצוב משרד על פי רוב מתחיל מדלת המשרד פנימה, אולם צריך לזכור שהכניסה למשרד מתחילה לא פעם הרבה קודם: רחוב, במדרגות, בלובי, במעלית ו/או במסדרון
ריהוט רחוב , ספסלי רביצה מבטון, ספסלי יציקה מתכת ועץ מלא, ברזיות בטון גם למים קרים, ריהוט רחוב שולחנות וכסאות בר, כולל עמדות להטענת הטלפון נייד בעזרת לוח סולרי
פסל/מרחב/תנועה. דצמבר 2017 , חיפה.
סטטוס: בשלבי שיפוט. בסרטון ניתן להתרשם מהסקיצות משולחנו של המעצב
תחרות פתוחה לעיצוב פסל כניסה למתחם אזור המוזיאון והמפעל של למבורגיני. אזור ההתערבות: שני הפסלים ימוקמו באמצע שני כיכרות חדשים המהווים את הגישה הראשית לכביש לומבורגיני
הורקהיימר (Horkheimer) הצביע בספרו “ליקוי מאורות התבונה” (1947) על תופעה של יחס הפוך בין התרחבות הידע הטכנולוגי לבין חירותו של האדם כאינדיווידואל. זוהי תמצית הפרדוקס
אם נגלה בלב היער תלולית – אורכה 180 ס״מ ורוחבה 90 ס״מ, שנערכה בעזרת את חפירה וצורתה פירמידה, מצב רוחנו ירצין ומשהו בתוכנו יאמר: מישהו קבור כאן, זוהי ארכיטקטורה
שיעור בשיטות וחומרים עוסק במערכות תנועה ופתחים ומשלב תכנים אודות דיבור אילם באדריכלות
חיתוך וריתוך מתכת: ,HPL צבע ותאורה – ינואר 2024 מייצג אותיות מרחבי המזמין את התושב להתמקם, לשבת, לשחק. לכל זמן ובכל גיל, בכל הזדמנות, בפרטי ובציבורי, תחת השמיים ובגן המושבה,
אני רכוב על ריקשה בדרך עפר לכיוון אורוויל (Auroville), מקום ייחודי ומוזר במדינת טמיל נדו שבדרום הודו, בו מתקיים מפגש מרתק בין אנשים, תרבויות, רעיונות, טופוגרפיה ואקלים
אחרי שנים של תכנון, ליווי ופיקוח בתחום עיצוב פנים בבתים פרטיים, משרדים, דירות, עסקים וחללים מסחריים , קבלו כמה חוקי אצבע של לעשות ולא לעשות כאשר רוצים להתחיל לעצב
מפגש, משחק, משמח, צבעוני, מרחבי, אישי, ציבורי, קהילתי. האות היא ״כלי״ המכיל את רוח העיר, האנשים – עיר של אנשים. כל אות מהווה אזור שהייה-מפגש-משחק
הפרויקט מתייחס לדירת 70 מ”ר הנמצאת בקומה א בבניין “רכבת” בשיכון עובדים בחולון. בשלב בקשה להיתר. הדירה: בעלת מטבח קטן הפונה מזרחה, פרוזדור המוביל לשני חדרי שינה
מיצג אהבה חדש של האמן אשר אלבז בגן המושבה מזמין זוגות לנעול את אהבתם. קינסטליך: “השנה המילה הזו חשובה ומטלטלת” | צפו במיצג
במקרים רבים בעת תכנון משרדים מתעלמים מחשיבות אור השמש בגלל דפוס החשיבה שבארץ שטופת שמש קיימים לכאורה מרכיבים חשובים יותר. כך נדחקת חשיבות האור הטבעי
יופי היה מושג חשוב ומרכזי מאז ימי קדם. במהלך מאות השנים, מעמדו הלך והידרדר עד שנדחק מהדיון האקדמי ואף הפך לבזוי. עתה נשמעת קריאה לבחון מחדש
בשנים האחרונות נוכחתי במספר רב של הגשות גמר בבתי ספר לעיצוב פנים ואדריכלות. כאורח מצאתי את עצמי לא פעם מתחבט בשאלה: מה אומרים לסטודנט המציג פרויקט מושקע
הינה אני הולך ברחוב והרצפה מדברת אלי, היא אומרת לי אני יציבה, אני קשיחה, אני מפולסת, בוא התהלך עלי, דרוך עלי בביטחה, אתה יכול גם לשחק בטלפון תוך כדי הליכה
השיפוטיות כלפי האסתטי עברה שינויים רבים מאז ימי אפלטון, שמיקם בראש את האמת עצמה (האל), אחריה – בבואת האמת (האוּמן), והאחרונה היא ייצוג בבואת האמת (האמן)
ינואר 2020 –
מדריך פסלי חוצות ואנדרטאות | עיריית ראשון לציון, החברה העירונית לתרבות נופש וספורט
את החולצות התלויות של קארינה, פגשתי לראשונה במילאנו ב- 2014, לפחות חשבתי שפגשתי. בדרכי לבניין הסמוך, ברווח שבין בניינים, ראיתי את החלוצות התלויות
יופיים של הערים נוכח בספרות, בשירה ובמילים של שירים פופולריים, הוא עולה בשיח היומיומי של תושבים, סוחרים ואנשי עסקים, שלא לדבר על פוליטיקאים, סוכני נדל”ן ומדריכי תיירים
רצף של תמונות, 2006 – 2013, אבולוציה של דוכן בחיפוש אחר מראה המשדר את ערכי המותג: סחוט, טרי, בריא, נקי, שירותי, זמין, זורם וטבעי. ללא מילים, חיפוש אחר חומרים, צבעים וצורות
במגזין אופנתי, בעיר דאלאס שבארה״ב, בתחילת שנות השמונים, פורסמה כתבה בה הוגדר מהו “in” לאייטיז ומהו “out”- השייך לסבנטיז; טניס out , כדורגל in
על תכנון ועיצוב פסל אותיות אופקים כבר כתבתי. ועל הזכייה בתחרות כתבתי בפוסט אחר. עכשיו הגיע השלב של הכנת תוכניות לביצוע. ואיתן – מודל אחד לאחד של האותיות
מרץ 2019 גני התערוכה תל אביב. הכנס בשיתוף עם הדס ריהוט רחוב בע״מ. ריהוט רחוב , ספסלי רביצה מבטון. גם השובך ציפורים חזר.
בכתבה תמונות מהתערוכה
סקיצות משולחנו של המעצב. חיפוש קונספטואלי ויזואלי ידני; סקיצות מתקדמות ממוחשבות תחילת הידוק הקונספט; מחשבה על חומרים וגמר; חזרה לנייר לפני הסגירה סופית
אנו, החיים במערב האורבאני, מזהים שני שחקנים מרכזיים באחריות על חינוך ילדינו: יש המייחסים את האחריות החינוכית למערכת המוסדית – לה אנחנו משלמים סכומים לא מבוטלים
במסגרת קול קורא – תחרות פתוחה, הוכן פסל זה. הפסל הוא תרגום מרחבי מופשט ללהבת הלפיד המופיעה בלוגו של העיר. מבנה גאומטרי המורכב מסיגמנטים המצטרפים למבנה אחד מרחבי
© כל הזכויות שמורות. אשר אלבז, מעצב